چاپ ليوان كاغذي

گروه توليدي ليوان كاغذي ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ ليوان كاغذي و كاسه كاغذي در تهران و شهرستان ها مي باشد.

چاپ ليوان كاغذي

۶۱ بازديد

سفارش ليوان كاغذي با طرح دلخواه

چاپ ليوان كاغدي چند دهه ايست كه در كشور ما رواج يافته و طرفداران زيادي پيدا كرده است، از زماني كه عموم جامعه از طريق رسانه هاي مختلف خبر سرطان زا بودن ظروف يكبار مصرف پلاستيكي را شنيدند اين محبوبيت افزايش يافته و ليوان كاغذي تا حدودي جايگزين رقيب خود شد. مراسم هاي بزرگي كه در ايام مختلف كشور برگزار مي شود، باعث شده اند ما روزانه ظروف يكبار مصرف زيادي را مصرف كنيم.

اگر بخواهيم از اين بگذريم كه ظروف شيشه اي و چيني جايگاه خود را دارند و زندگي ما به آن ها انس گرفته است، بايد اقرار كرد ليوان كاغذي و ديگر ظروف كاغذي نيز عضوي جديد در زندگي امروز ما مي باشند. در روزهايي كه زمان بيش از هرچيزي براي ما اهميت دارد و درگير زندگي روزمره و شغل و … هستيم نمي توان ماننده گذشته زندگي كرد و بخشي از اززندگي ما تغيير كرده است.

به نظر شما ممكن است صبح كه از منزل به سمت محل كار مي رويم دلمان بخواهد يك ليوان قهوه بخوريم و عجله داريم و آن را به جاي ليوان كاغذي قهوه خوري در ليوان شيشه اي به ما تحويل دهند؟ يا مثلا زماني كه در يك سازمان بزرگ، ارباب رجوع هستيم و مي خواهيم آب بخوريم اما مي بينيم آب تنها در ليوان هاي شيشه اي كه معلوم نيست چگونه شسشتو شده اند قابل خوردن است و خبري از ليوان يكبار مصرف كاغذي نيست! فكرش هم خيلي دشوار به نظر مي آيد. از طرفي نيز نمي توان منكر بحران آب شد، بنظر مي آيد درحال حاضر بهترين گزينه روي ميز براي ما ليوان هاي كاغذي هستند.

قيمت ليوان كاغذي

قيمت ليوان كاغذي گرچه از ليوان هاي پلاستيكي كمي بيشتر است اما با توجه به مزايايي مثل مقاومت بيشتر، سالم و بي خطر بودن، جنبه محيط زيستي و … ليوان كاغذي به معني كامل به صرفه و مناسب است. مخصوصا اينكه اين ليوان ها با طرح دلخواه شما و به قيمت هاي مناسبي نيز چاپ مي شود.

سفارش ليوان كاغذي

سفارش ليوان كاغذي در مراسم هاي مختلفي مورد توجه و استقبال قرار مي گيرد، مراسم هاي مذهبي و غير مذهبي، دورهمي هاي بزرگ و كوچك، برخي از سازمان ها، حتي گردهمايي هاي ملي و … . در كشور ما رسم است كه در اعياد، شهادت ها و روزهاي ويژه پذيرايي عمومي در سطح شهر صورت گيرد. اين حركت نمادين و معمولا براي زنده نگه داشتن يك آيين و يا يك راه و روش مي باشد، يكي از ويژگي هاي دلپذير ليوان كاغذي چاپ آن در مدل و طرح هاي مختلف قابل چاپ مي باشد. به طور مثال در مراسم هاي افطاري مي توان با چاپ سخن يا تصويري بر روي ظروف كاغذي پذيرايي آن را در خاطرات ثبت نمود. مثال هاي مشابه اين موضوع فراوان هستند و مي توان بسته به ذهنيتي كه داريم، ليوان كاغذي با طرح دلخواه خود سفارش دهيم.

گروه توليد و چاپ ليوان كاغذي ساحل جنوب ارائه دهنده انواع خدمات چاپ ليوان كاغذي ، كاسه كاغذي، چاپ ليوان كاغذي تبليغاتي، چاپ ليوان كاغذي بهداشتي با طرح دلخواه و به سليقه مشتري مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي ذيل تماس حاصل فرماييد:

۰۹۱۵۴۵۲۷۷۰۷ – ۰۹۳۹۵۵۸۶۸۶۹

منبع : https://sj-cup.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.